Livet deluxe (lättläst) (inbunden)

Livet deluxe (lättläst) (inbunden)

Buyersclub

Jorge är tillbaka. Och JW är ute från kåken. Livet deluxe hägrar, och de har var sin plan för hur de ska nå dit. Men polisen byter taktik. En undercover-operatör tar sig djupt in i Stockholms undre värld. Nära Jorge. Nära JW. Samtidigt är en man utan ansikte ute efter Radovan. Och allt går i arv. Känslan, hedern och makten. Precis som i Snabba cash och Aldrig fucka upp besöker vi här Stockholms undre värld. Med skoningslöst driv skildrar Jens Lapidus de kriminellas egen logik som ingen annan tidigare har gjort. Med dessa böcker har han skapat en egen genre: Stockholm noir. Här är perspektivet helt och hållet the bad guys.Hösten 2018 gav Vilja förlag ut en lättlästbearbetning av Snabba cash. Våren 2019 kom Aldrig fucka upp som lättläst, och nu kommer den tredje delen: Livet deluxe. Originalens direkta språk och imponerande driv vrids upp ännu ett varv i dessa versioner, bearbetade till lättläst av Tomas Dömstedt.Boken finns även som e-bok, som digital ljudbok och som Daisy. Format Inbunden Omfång 179 sidor Språk Svenska Förlag Vilja förlag Utgivningsdatum 2020-01-01 Medverkande Jonas Lindén Medverkande Tomas Dömstedt ISBN 9789177238362

199.00 kr

Liknande produkter